السبت، أبريل 21، 2007

wust el balad

لما كنت في حفلة وسط البلد في الساقية عرفت أنهم صوروا الأغنية دي
الأغنية بصوت هاني عادل
...
..
.
.
..
...
شكرا للناس اللي وجهوا لي الدعوة للذهاب للحفلة
Merci Beaucoup
يعني مرسي كتييييير :)

-------------
--------تحديث: صدرت منذ قليل رواية الحكي فوق مكعبات الرخام عن دار ميريت للجميلة نهي محمود
-------------
و هتفضل علي طول لعبتها
اكمنك دوبت و حبتها
اكمنك صدقت عينيها
و بقت روحك تجري عليها
قلبك ده انتيكه قي بيتها
قلبك ده انتيكه قي بيتها
ليل ليل ليل يا ليلي ليل
بص لقلبك و اساله ليه ؟
ايه جواها بتجري عليه
يا بني دي قلبها عمره ما حبك !!
و لا مليون سنه راح تعدلها
اكمنك صدقت عينيها
و بقت روحك تجري عليها
قلبك ده انتيكه في بيتها
ليل ليل ليل يا ليل يا ليل
لما تقلك ابكي بتبكي
و اما تقلك اضحك تضحك
قولي يا تري كده عاجبك نفسك
لما تتوه وسط محبتها ؟
اكمنك صدقت عينيها .. و بقت روحك تجري عليها
قلبك ده انتيكه في بيتها
======================
==============

20 comments:

Blogger carol 2002 said...

جميله فرقه وسط البلد
و جميل إنك تخلينا نسمع حاجه من أعمالهم
أصلى أنا فاتتنى الحفله
:)

1:17 م  
Blogger ... said...

i luv this music..

2:19 م  
Blogger SomeOne said...

انت مصرين تحصروني اني محضرتش الحفلة

ماشي

الله يسهله

4:00 م  
Blogger كراكيب نـهـى مـحمود said...

جميل احساسك للموسيقى
شكرا على التحديث يا هاني
يا رب تعجبك

11:15 م  
Blogger bastokka طهقانة said...

الف مبروك نهى

جميلة السونج
و الكلمات روعة

3:19 ص  
Blogger Misho said...

أنا إقتبستها عندى :P
دانا كنت بدور عليها من زمان من ساعة ما سمعتها فى الإف إم.
طبعاً إنتو فرحانين بالأنتكة ديا :)

3:41 ص  
Blogger صاحب البوابــة said...

كلمات رائعة

وموسيقى تحرك الخيال

اشكرك لمجهودك

تحياتي

9:15 ص  
Anonymous غير معرف said...

I love that song!! it's one of my favourites... but first time for me to watch that video..and I like it more now :)))

thanks for sharing that one..and glad to know you enjoyed the concert... masha Allah :)

p.s.. Congrats to Noha :)) alf mabrook!!

9:31 م  
Blogger Gid-Do - جدو said...

هانى

الاغنية كلمات عربى على جيتار اسبانى مزيج مريح من كلمات حلوة وموسيقى مريحة ـ حاجة بتقول ان فية ناس عندها ذوق وهى شمعة تبدد ظلام الواقع فى عالم الموسيقى والغناء فى مصر ـ شكرا لاشركنا وتعريفنا بهولاء الموسيقيين ويمكن ليهم مدة على الساحة الموسيقية بس بالنسبة لى اول مرة اعرفهم من تدونتك

4:59 ص  
Blogger karakib said...

أزال المؤلف هذا التعليق.

6:26 م  
Blogger karakib said...

carol 2002
حــلم
شادي فايد
شكرا لمروركم
أنا كمان بحب الفرقة دي فاتكم
بيقولوا هيعملوا حفلة تاني قريب

6:27 م  
Blogger karakib said...

كراكيب نـهـى مـحمود
بصي أنا مش عارف أنزل أجيبها بس لازم أجيبها يا نهي :) متأكد انها هتطلع حلوة روايتك

bastokka طهقانة
نورتيني البلوج منور ... نهي قبل ما تكون روائيه هي شخص جميل جدا علي فكرة


Misho
يا فندم خد اللي يعجبك من المدونة
البيت بيتك


صاحب البوابــة
الاروع هو تشريفك لمدونتي
جزيل الشكر

6:30 م  
Blogger karakib said...

Epitaph
أنا برضه كنت أول مرة أعرف أنه الفرقة صورت الأغنيه دي كليب أنبسطت أوي لما لقيتها

6:31 م  
Blogger karakib said...

Gid-Do - جدو
هما بقي لهم فترة يا جدو بيغنوا بس لسه ما أتشهروش أوي ... باقي شغلهم حلو يا جدو

6:32 م  
Blogger سابرينا said...

ازززززززيك يا هاني
بجد الأغنيه حلو
ممكن أنزلها منين؟؟؟؟؟؟؟

12:34 ص  
Blogger karakib said...

sabrina
أزززيك أنت :) أنا تمام الحمدلله ..الأغنية دي بالذات ما أعرفش سكتها عالنت أوديو
هي موجودة عندي فالجهاز خدتها من واحد صاحبي بيتهيألي برامج الشير بتجيب الحاجات دي بسهوله ... كمان ممكن أبقي ارفعها و أحط اللينك بتاعها

12:31 م  
Blogger Christa said...

nice song ya hany

5:29 م  
Blogger karakib said...

Christa
thx christa i am happy that u like it miss ur comments ya gamil

6:19 م  
Blogger بلال حســــنى said...

مش هتسدألو قلتلك
انا كل يومين اصحى الصبح اسمعها
الاغنيه حيه جا ومش عارف ليه لما باسمعها مش بزعل بفرح فيا
اكيد مرة هبعتلك كل الاغانى بتاعة وسط البلد بس الهارد نايم حصله صدمه نتيجه فصل الكهربا عليه تقريبا باظ او مات او مش عارف
سلام

12:51 ص  
Blogger karakib said...

ohbebo
طيب ما تعرفش تجيب اغاتيهم تاني من أي مكان ؟؟ عايز حاجات معينة
زي خلاص مسافرة بس تكون كاملة
و شوية حاجات من بتاعتهم
شكلك ليك فالمزيكا جامد يا صاحب الكنبة :)

4:23 م  

إرسال تعليق

<< Home